Most meg már csalok is

Blogilag – as usual – elmaradtam, edzésileg nem.

Csütörtökön nagyjából pihenés volt, pár húzódzkodás nyílván azért befigyelt, este pedig nem átalottam legurítani néhány seritalt. Emberek, a WD meg a serital NEM barátok. Éhgyomorra semmiképp, rendesen elpilledtem csupán 3 doboznyitól is.

Péntekre brutál mennyiségű fizikai munka, edzéstartás, majd koncertlátogatás volt a menü, az itt is sokat emlegetett George Smoog formáció egész jó kis banzájt hozott össze, ennek okán a gyakorlás elmaradt.

Szombaton befejeztem a befejeznivalókat, és holt fáradtan nekiláttam a KBM hevi napjának is. Előtte egy jó adag Ginastica Natural és valóban sokkal frissebben áll az ember a dolgokhoz.  Ugyanakkor a 3. és 4. kör előtt muszáj volt kicsit többet rápihenni a dologkra az előírtnál, ez van. Elég kemény tud lenni ez a cleanpressgugipushpressgugi móka 2x24kg-al…

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Most meg már csalok is

  • Juci RKC

    Szóval most már csalsz is 😀
    Nem lesz ez így jó, fijam. Azt mondjuk nemtom, hogy ezt most mire mondtam, de hát általában aki ma csal, az holnap lop, és így tovább, és végül jöhet a jól megérdemelt fegyencedzés!

  • Nagy Laci RKC

    Nagyon hiányolom itt a bejegyzéseket!
    Mikor lesz már itt élet??:-)

  • Tiekuanyin

    Lacikám, élet csak a halál után van, a Gábor meg annyira dógzik,hogy én is csak alyutóban láttam ma a dublőrének az ikertestvérét 🙂

  • efg

    Ahha, szóval a dublőröm már megint odaadta az öccsének a kocsit… namajd rendet teszek mostmá….
    🙂

    Csalásilag meg javuló tendenciát mutatok, ne tessék engem kérem bezárni, akkor aztán végleg nem lesz itt bejegyzés sose.

Hozzászólás