10 perc

Ennyi volt mára a terv lényegi része.

Előtte beugrott a húzós-fekvőtámaszos blokk, nameg előtte egy kis Primal Move:

Primal Move

  • Húzódzkodás/Fekvő – 10/20, 9/19, 8/18, 7/17, 6/16
  • 10 perc Dupla Swing @32-32kg – 15/45 – 10/kör – 100 swing

Eléggé úgy áltam neki a dolognak, hogy nem lesz nagy cucc, húzóból visszavettem, mert a múlt hét olyan téren kicsit kiesett, 10 percet meg csak végigswingelek simán két 32-essel. Aztán nem. Eléggé el találtam fáradni, a jelenlegi szisztéma nem igazán vált be. Vagy megint nem aludtam eleget (megjegyzem, ez az óraátállítás ritka egy baromság, most kezdtem megszokni a múltkorit). Vagy esik a hó. Meg hát gyenge is vagyok.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “10 perc

  • Ricsi

    Szép lesz ez a dupla 32-es swing. 🙂 Én nem kedvelem a swinget, ezért a dupla clean-ek mellett döntöttem, csak a súly kérdéses.

    • efg

      Cleannel én is jobban ki vagyok békülve, mint a duplás swinggel, de hátha a végére jobban megy és akkor rendeződik a viszony 🙂

Hozzászólás