Csak swing

Valami irgalmatlan álmosság van ma rajtam, némi köze lehet hozzá annak az aprócska ténynek, hogy netto kb. 2, max 3 órát sikerült aludnom. Lehet, hogy a tegnapi kicsit sok volt, mert egyszerűen nem bírtam elaludni, pedig aztán álmosság az volt akkor is. De az is lehet, hogy kanizsán nem kellett volna a naplózott edzésadagon túl még csinálni ezt-azt. A mai teljes napot majdnem hagytam is a fenébe, de délutánra kicsit felébredtem, így is csak a lényeg maradt, elég lesz az is alapon. S lőn.

Ici-Pici bemelegítésecske, PM alapokon

  • Dupla Swing @32-32kg, 25sec/35sec, 10 kör, össz kb. 150 ismétlés

Ez kérem odavágott, fogás oda, lábak oda, csípő még működik, de a 9. és 10. kör környékén nem használtam szép szavakat.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

1 responses to “Csak swing

  • MáT

    Na Gábor, már én is elkezdtem újra kicsit posztolgatni, szóval a szimpátiatüntetést nyugodtan abbahagyhatod 😉

    Egyébként ismerem a “betegséget”. Idö, kedv nincs blogolni, kérdés, hogy van-e értelme… viszont a munka folyik a háttérben biztosan, szóval ritkán 1-1 kisebb összefoglaló jöhetne nekünk 😉
    Sosem árt egy kis plusz motiváció, és azt itt sokszor megtalálta az ember, mégha egy alvás- és idöhiányos apuka blogolt 😉

    Melyik program megy most? Van egyátalán program? Mi van fókuszban? Hoppá élmények, PR-ek?

Hozzászólás