20:40

Valamit tegnap nagyon “ügyesen” csináltam, mert reggelre alig bírtam elfordítani a fejemet. Szokott ilyen lenni időnként, de most kb. fingom nincs, hogy mitől. A tegnapi nyomások annyira nem voltak nehezek, minőségileg is rendben voltak, semmi fájás nem volt közben sem, utána sem. Lehet, hogy az esti nyakbankiskorúlánygyermekkelrohangálunkaszobában projekt ment kicsit félre, de már mindegy. Megtapaszoltam (pontosabban Nej), úgyhogy most valamennyire fájdalommentes, de a mozgástartomány nem a régi, bár sokat javult. Ilyen esetekben ha valaki neadjisten hozzám jár, pihenést szoktam javasolni, meg mindenféle trükkös kencéket, masszázst (tapét), de szerencsémre én nem járok magamhoz, úgyhogy letoltam a 10 perces adagot, hátha jobb lesz:

Primal Move (újabb javulás)

Dupla Swing @32-32kg – 10 kör – 20 sec/40 sec meló/pihenő, 13/kör – 130 swing

A fogásom a szűk keresztmetszet, csípő szépen pattan, de a 8. kör körül komoly küzdelem volt, hogy ne csússzon ki a golyó. Ahogy elnézem a tervet, ez később sem lesz sokkal könnyebb, úgyhogy kénytelen leszek erősödni, más megoldás nem van.

És mitadisten, most nem fájok.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Hozzászólás