Ennek már a fele se tréfa

Mivel lassan csütörtök lesz, itt az ideje leírni, mit is műveltem ma. Meg tegnap. Meg azelőtt.

Vmi roppant módon nincs kedvem mostanában blogolgatni, de talán elmúlik, van egy csomó dolog meg ötlet meg izé, ami foglalkoztat, aztán elmegy vele az idő.

Naszóval.

Vasárnap pihenőnap volt, néha az is kell állítólag.

Hétfőn épp ezért jött, látott és győzőtt a KBM médium nap, megelőző célú GN és FMS célzatú korrekciók után. Még mindig ezt tartom a legnehezebb napnak, 5 dupla 24-es highpull és 5 dupla snatch után az 5 nyomás kemény, utána a guggolás már fogcsikorgatós dolog, pláne 6 ilyen kör. Viszont betartottam a pihenőket. És még némi TPU is belefért.

Nem mellesleg új helyre költöztünk, úgyhogy ennek örömére volt egy “kevés” farmer’s walk is.

Keddre nem terveztem semmit, de persze a TPU nem maradt el, csakhogy vérszemet kaptam és csak beugrott 3×1,2,3-1,2,3 nyomás is 32-vel.

Szerdán – ami még kb. 1,5 óráig ma van – ismét KBM, előtte TPU létra (2x5BW, 2×5 @8, 2×5 @12, 2×3 @16), sok GN, korrekciók és leporoltam kicsit a plankot is különböző variációk formájában (sima, egykezes, lábbeakasztós téerixes, ilyesmi). KBM-ből ízidéj, swing, snatch, seesaw press, 2x24kg. Nem merem elkiabálni, de mintha erősödés lenne, legalábbis annyira nem visel már meg a dolog. Ezt főleg a snatch-es részre értem. Ezúttal is 6 kör követődött el.

Holnap meg szerintem nem csinálok semmit 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

One response to “Ennek már a fele se tréfa

Vélemény, hozzászólás?

