Ginastica Natural

Most ugyanolyan gondban vagyok, mint a Mediballnál, ha röviden össze kéne foglalni mi is ez. Bár azért valamennyire talán egyszerűbb, mobilitás és erő központú mozgásrendszer, BJJ, jóga meg sok minden más alapokon. És ezt is tök jó nézni, főleg, ha személyesen Alvaro Romano professzor prezentálja.

Nagyjából ennyit tudtam róla tegnapig, őszintén szólva abban, hogy személy szerint nekem jó lesz-e, nem voltam biztos. De ha már a Főnök ilyen lelkes volt, egy próbát mindenképp megér, meg az ember merjen belevágni új dolgokba néha-néha. Bazsikához hasonlóan én is vmi laza kis leülős, próbálgatós, magyarázós dologra számítottam, esetleg némi salsa, aztán ehelyett a 30. percben azon gondolkodtam, mi a fenéért kell egy termet ennyire felfűteni.

A rövid három órácskában talán kétszer volt 5 perc szünet, addig folyamatos gurulás, ugrálás, mászka, mindenféle kitekert (de nagyon jó!) pózok, erőgyakorlatok, egyik a másikba és vissza. A Professzor hihetetlen közvetlen és bámulatosan mozog. Nem korához képest, hanem egyébként. Mosolyogva nyomta végig az egészet, közben mindenkit javított. Agyilag is elfárad az ember, a végén már elég nehezen tudtam követni melyik végtag hol nem lesz útban, miközben épp ülésből akarok hátrafelé bukfencet kéz nélkül. Szerencsére a jövendőbeli instruktorok (mert hát végülis egy instruktorképzésre csöppentünk) mindig segítettek, ezúton is köszönöm.

Persze ilyen hepeningeken mindig a legjobb a sok ismerős Elvtársakkal találkozni, akiket most nem fogok felsorolni, mert tutira kifelejtek valakit.

Szóval jó volt ez, most azon agyalok, itthon, illetve a drágaszeretett csoportjaimmal hogy is fogunk egy-két elemet gyakorolni 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Hozzászólás