A hónaljroller esete az offline világgal

Derüs estét.

Naszóval élek, beteg sem vagyok (annyira), mi több, ma még bogyeszt is ragadtam a NyomiBoyz edzésén, mert nem bírtam ki.

Betegségileg az van, hogy reggel meg este szar, egyébként semmi baj, múlt héten végig ilyen lázas-e vagyok de mégsem stílusban telt minden nap. Ebből maradt reggel a nem kapok levegőt, estére meg a nem alszik tőlem a család, mert teleköhögök mindent. Fura, leghosszabb megfázás ever, ma múlt 9 napos a történet.

Nademind1, lesz ez még így se, igaz, kicsit beantiszocializálódtam, de a kedves Elvtársnők és Elvtársak blogjait azért olvastam ám! Csak kommentelni meg posztot írni már nem volt kedv, de már látom az alagút végén a fényt (vagy jön a vonat, majd kiderül :))

Több, mint egy hét edzéskihagyás után az mindenesetre kiderült a mai napon, hogy az állóképességem elment vidékre, de majd visszajön.

KétkezesSwing @16 @24 @24 @32 15-15
Egykezes ugyanez csak 10-10
TGU @24kg 3-3 – belekalkulálva némi floor presst az elejébe, kezenként 3×5-5
Clean – Front Squat kombó @24kg 1-1, 2-2, 3-3, 4-4, 5-5, 4-4, 3-3, 2-2,1-1
Snatch @16kg 15:15, 20 kör, 8/kör – 160 snatch

Ez a kis izzadás teljesen jól esett, eredetileg 24-el kezdtem a szneccset, de 6 kör után rá kellett ébrednem, hogy nem a legjobb ötlet. 20asom meg nem van (lehet, a végén mégis lesz)

Nem mellesleg összegondoltam az új elgondolást saját edzésileg, a középpontban továbbra is a nyomások lesznek.

Aki pedig megfejti a hónaljroller jelentését, kap 10 TGU high bridge-t 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

11 responses to “A hónaljroller esete az offline világgal

Hozzászólás