A Tábor

Mivel már szinte minden blogtárs írt (ráadásul még ki is aludták magukat tutira és izomlázuk sincs, nekem meg de), ezért ezennel egy elmesélés félét szerénytelen személyem is megejt eme jeles ceglédi eseményrel. Ről. (közben bele-bele javítok, mert egy csomó dolog eszembe jut még, van ez így néha)

Előszó.

Cegléd Q messze van. 5 órára hirdettem indulást jeles útitársaimnak, kik pontosak voltak és kipihentek, én meg már akkor sem. Az eseménydús út után 9 órára meg is érkeztünk a tábor helyéül szolgáló létesítménybe, örvendezve a sok ismerős arcnak.

Első napirendi pont

Pisztoly. Előrántjaadja Lakatos Péter SRKC.

Aki valaha volt már Péteres programon, tudja, milyen. Informatív, szórakoztató, érdekes, az egylábas guggolásos se volt másmilyen. Külön öröm – mivel a szívem csücske az FMS,  Z Health és társai – hogy eléggé el is mentünk ebbe az irányba, kaptunk korrekciókat, tanultunk sokat, és még viszonylag árnyék is volt. Aztán meg ebéd. Utána sikerült Pétert még fél órányit faggatnom, szegényt talán nem fárasztottam le nagyon 🙂 Indiános clubilag is világosabb lett pár dolog.

Második napirendi pont

RKC előadás és Strongman cuccos. Előadja Lakatos Péter SRKC

Nagyon vártam. Aki olvasta már ezt a kiváló blogot (ezt itt ni), az bizony tudhatja, hogy a kártyatépést szeressük. Igaz, mióta ez a felkészüléses móka van, eléggé hanyagoltam a kérdést, azért a magyar pakli most sem volt nagyon megerőltető, a pókerből rendesen kigyengültem, beszakadni beszakad, de hát régebben folytatta is tovább. Nademajd.
Telefonkönyvileg meg teljesen első élmény volt, jókat mosolyogtam a Jányokon, akik úgy belejöttek, hogy nem akarták abbahagyni. De majd lesz erről fotó.
A Jucitól meg kaptunk fincsi belles sütit. Bizony.

Harmadik napirendi pont

Juggling, előadja Erdődi Misi RKC

Átcuccoltunk strandra (egész jó kis hely), a bokáig érő homokba zsonglőrködtünk több-kevesebb sikerrel perszonális személyi vasgolyókkal. Tisztességesen fárasztó dolog, de ugyanakkor élvezetes, bár sejtettem, hogy a Misi se véletlen mondta, hogy kicsi bell is jó bell, egész nagyokat tud rántani az emberen. Le is esett jó párszor, de minden lábujjam megvan, az előbb számoltam össze.
Remek közösségi élmény, ha az emberre csapatosan néznek hülyén (a többi strandolók), nem mintha zavarna az ilyen, úgyis tudom, hogy csak irigykedtek 🙂
Utána még maradtunk alkoholtartalmú italokat fogyasztani, vmint fogadásokat kötni, kire mászik fel több hangya a fűben feküdve.

Negyedik napirendi pont

Phörkhölt

Ezt kérem megettük. Mind. Közben társasági eseményként Juci beröhögődött az asztal alá, Anikó megszerelte a fél tábort, megvájlingolta a maradékot, közben élvezhettünk rengeteg szúnyogot és fogyasztottunk alkoholtartalmú italokat. Részemről fél 2 körül kerültem vízszintesbe, izomlázas nevetőizmokkal

Másnap meg hét körül lett fény, meg reggeli, hogy aztán bemenjünk a Zalcatrazba. Az egy nagyon kedves hely, soksoksok játékkal, tisztára úgy éreztem magam, mint a vidámparkban. A C2 evezőgép tetszik nagyon, meg végre kipróbáltam ezt a deadlift dolgot is egy véletlenül ottfelejtett, asszem 100 kilóra pakolt rúddal.

Ötödik napirendi pont

Bending és erőedzés, előadja Csata Bazsi RKC

Hát hú. Nagyon tetszett ez a rész. A fene tudja miért, de ez a rongálósdi nekem nagyon bejön, és ez a szeghajlítós móka vmi embertelen nehéz tud lenni, komoly összpontosítást és teljes feszítést kíván. Asszem erre a kérdésre ráfekszünk még (amúgy is kicsit talán olcsóbb, mint a kártya :)). Volt sikerélmény is, itt vannak a trófeák:

Utána bellt ragadtunk, egy remek erőedzés volt, és véééégre tanultam bent presst, meg 2HA-t, sikerült is 28+16 kilóval, sztem fog ez menni többel is. Ha már ott volt, megswingeltem a 60ast, de ez pacikuki, a Juci is megswingelte, de aztán meg a Zanikó is. Majd a 48ast is. 66szor. És most kell neki egy olyan. Nahát 🙂

Azt már nem is mondom, hogy a Juci meg 20assal nyomogatott Bent Presst, meg azt se, ahogy a Bazsi ugyanilyet követett el 60al. De utóbbi titok.
Nem vigyáztunk eléggé, így hirtelen ebéd lett.

Hatodik napirendi pont

Crossfit, előadja Kovács Lacee RKC

Jómagam előbb érdeklődtem a crossfit iránt, minthogy az RKC-t, mint rendszert megismertem volna, így eléggé kíváncsi voltam, milyen lesz a műsor. Nem volt csalódás itt sem, Lacee beszélt kicsit a ceglédi CF életről, majd egy kis prezentéjsön következett a súlyemelő gyakorlatokból. Érdekes volt, bár nekem mindig tök rémísztő, ahogy és amilyen mélyre a súlyemelő bácsik beleguggolnak a dolgokba, meg a csuklótartás is erkácé-idegen kicsit (bár teljesen érthető). Aztán volt egy kis muscle up bemutató is (nem is értem, miért nem felmuszkli a magyar neve).
Aztán halál. Közismerten nagy guggolás rajongó vagyok, most ebből lett 20 percnyi – ügyeseknek 10 – fekvőtámasszal fűszerezve. Mitagadás, elcsaltam egy részét 🙂 De hát haza is kellett onnan jönni, a végére már erősen kételkedtem ennek a home-projektnek a sikerességében, de még abban is, hogy egyáltalán le tudok menni a lépcsőn. Persze a Zanikónak tetszett 🙂

Utószó

Valahogy sikerült hazaevezni, itthon meg naaaagy mosolygós gyerkőcpofi várt 🙂

Nagyon jó volt ez a hétvége, köszönet Misinek és Laceenak (+ persze Csilloxnak) a szervezésért és a programokért, Péternek és Bazsinak a remek előadásért és edzésekért, nem is tudok olyat mondani, amit nem szándékozok később felhasználni majd edzéseken. Tutira lesz itt még szegvásárlás, juggling, bent press, 2HA szintén és mivel elég rendes izomlázam van, vmennyit egész biztos lesz itt egy kis CF mozgolódás is.

A végére hagytam a lényeget: remekbeszabott dolog kérem hasonszőrű örültek között múlatni az időt. Meg sem kísérelek felsorolni mindenkit, mert annyira sok jó arc gyűlt itten össze, hogy tutira kihagynék valakit, meg a Juci úgyis megtette már, tessék elolvasni ottan, mindenben egyetértek. Jobbára. Én csak köszönöm a hétvégét. 🙂

10/10

Képekkel jövök még, csak emberi fogyasztásra alkalmas állapotba hozom őket 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “A Tábor

Hozzászólás