Szerdás

JM, IC
10 perc snatch @24kg 140, PR 🙂

Nakérem az úgy volt, hogy nekimentem ennek a 10 perces rettenetnek, merthát még soha az életben nem csináltam, meg egyébként is, kíváncsiság meg minden.

Az 5. percben 120-nál voltam. Ami PR.

Aztán a 6. perc körül vmi mozdulat nem egészen úgy jött ki, ahogy terveztem. És hát gyorsan végiggondoltam, hogy talán az, ha most, alig 2 héttel a hepening előtt csinálom ki magam az nem a legjobb felkészülési stratégia, letettem.

Az ötlet roppant egyszerű volt (amúgy meg Misitől loptam még tavalyról :)), óra beállítva 20:10-re, 20 alatt 12 snatch (ha nem fér bele (nem) nem baj), ebből volt tervezve 20 kör. Aztán lett 12. Se. Így is nagyon lihegős dolog ez.

Mondjuk annyira nem vagyok húde morcos, de jó lett volna elmenni 200-ig, szerintem meg is lenne. De lehet, hogy a holnapi pihenőnapot beáldozom a péntek kárára, kicsit megcsúsztatva a BJ-s napokat.

De talán még okosabb, ha ezt az egészet parkoltatom jövő szerdáig.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

9 responses to “Szerdás

  • Juci

    Akkor MáT kapja a csokkert! 🙂

  • Anti

    Hali!

    Csak rászánom magam, hogy beköszönök, bár ha minden jól megy, hamarosan személyesen is lesz szerencsénk találkozni! 🙂
    A 120ism nájsz nagyon! Gratula! Nekem is tervben van még a premier előtt! 🙂

    Üdv:
    Anti

  • sztheomo

    Szia Elvtárs!
    Fogd vissza magad. Ha eddig kibírtad 10 perces teszt nélkül, akkor kibírod még egy hónapig 🙂
    Egyébként gratula a 120-hoz
    Üdv
    Tamás

  • MáT

    Grat a 120-hoz szintén!
    Húúú, de nagyon bejött a tippem. Bazz, lotto ötösöm lenne így 😉

  • efg

    Köszi srácok 🙂

    MáT, ha összefutunk, jogodban áll sportszeletet követelni rajtam 🙂

    Tamás: Próbálom én, de ezt még augusztusig úgyse bírom ki. Kíváncsi is vagyok, meg ha neadjisten összejön, jót tenne a lelkemnek 🙂

    • MáT

      Annyi kalóriát, annyi cukrot?!…neeeem, köszi ;-)))

      Ok, rendben, egye-fene, bűnözök majd egyet 😉
      Összefutás meg meglesz… jól kivárom, hogy RKC tan’tóbá’ legyél ;-), aztán egy péntek délutáni edzéseden majd szívesen részt vennék úton Kanizsa-felé. De komoly…és nem csak a sportszelet miatt 😉

    • MáT

      megtárgyalva!…akkor rajtad a sor, már csak a kát ht múlva hétvégét kell abszolválni, oszt ennyi ;-)))

Hozzászólás