Project Swing

Még RKC előtt olvastam egy cikket a DragonDoor.com-on, melyben egy Valaki egy álló hónapig csak és kizárólag swinget végzett, nem meglepő módon minden téren javulást érve el. Aztán nemrégen a Zanikóval beszélgettünk, hogy milyen poén lenne, vmi ilyesmit végignyomni. Újból előkeresve a cikket, meglepődtem, hogy a Valaki nem volt más, mint Tommy Blom, RKC Team Leader, és az álló hónapot a 48kg-os Beast-tel lengette végig, minden más gyakorlatot mellőzve. Most, hogy már személyesen is találkoztunk, meg ismerem Tommy dolgait, megvan a kellő motiváció, úgyhogy ezennel swing hónapot hirdetek magamnak (meg Anikónak :))

Nagyjából Tommy programját fogom követni, bár pár dologban muszájból változtatok. Beast nincs a háztartásban, így 40kg lesz az eszköz, mert az van. Lesz némi periodizáció, úgymint könnyű, közepes és nehéz nap, heti min. 3 alkalommal. De ismerve magamat, lesz az 4 is. A legnehezebb rész persze kibírni, hogy nem szneccs, nem nyomás, meg semmi fej fölötti munka, bár őszintén szólva nem tudom, TGU nélkül megleszek-e. Majd kiderül.

Az egész persze csak kísérlet, de, hogy legyen mihez viszonyítani, ma nézni fogok egy maxot a két fontos tárgyból, max ismétlés snatch 10 perc alatt, nameg persze nyomás. Aztán szerdától hajrá 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

14 responses to “Project Swing

  • Sanyi, a kiváncsi-fáncsi gyerek

    No, erre kííííváncsi leszek!

  • Anikó RKC

    akkor hárman leszünk kíváncsiak,mert én meg a kis konszolidált 32-essel nyomom le 😀

  • Juci

    Ez izgi. Iszonyú kíváncsi leszek! Lehet, hogy én is ki akarom próbálni…?

    Bár előbb megnézem a tapasztalataitokat 😀

  • Papucs Orrán Pamutbojt

    Neked a 60-as? Mitől lettél Te ilyen hirtelen ilyen sok kiló??????

  • Tommy Blom, The Beast Month « Papucs Orrán Pamutbojt

    […] Nos, az van, kuksi WayToTheBeast Gábor oldalát, hogy megprószáljuk Tommy Beast Month-programját. […]

  • bazsika

    Nagyon fog müködni, Gábor! Az egyik barátom semmi mást nem csinált kb 2 évig, mert a Péter ezt mutatta meg neki egy közös edzésen! Rengeteget vitatkoztam vele, hogy csináljon mást is, mert féltem, hogy megunja! Nem unta meg, hanem olyan kinézete lett, hogy csak na!

  • Szunda

    Kb. 2 hónapja kipróbáltam én is a 40-es bellel, csak én 2 hétig csináltam. Erőben nagyon megdobott, viszont az állóképességem romlott, legalábbis a szakítás teszt ezt mutatta (bár az is lehet hogy a teszt elött jó pár napot pihenni kellett volna, lehet hogy túl fáradt voltam hozzá). Nagyon kiváncsi vagyok az eredményre 🙂

  • ysty

    NA jó! Akkor nekem is kell nagy golyó és társulok. De húzózkodni azért néha lehet?

  • efg

    Bazsi: Neked hiszek, most már totálisan meg vagyok motiválva 🙂

    Szunda: Romlott az állóképesség?? Ezen viszont csodálkoznék, az egyik legfőbb hozománya szerintem pont a könnyebb szneccs lesz a felturbózott csípőmunka miatt.

    ysty: Nem 🙂
    De a swingben van az is. Sőt, az egész egy nagy húzás.

  • Szunda

    Hát igen, sajnos rosszabb lett az 5 perces tesztem mint elötte (110 helyett 98 ment) ami miatt egy kicsit nagyon mérges lettem viszont az erő növekedésnek nagyon örültem. Nekem is logikus az állóképesség növekedés, szerintem csak az elhibázott tesztelés miatt jött ki ez a gyatra eredmény. Az elhibázotton azt értem hogy nem pihentem ki eléggé a 2 hét lendítéseit és úgy végeztem el a tesztet. Mindenesetre kiváncsian várom az eredményeket mert a kedvenc gyakorlatom a lendítés és ha ennyire mindenre jó akkor annak kifejezetten örülök 🙂

Hozzászólás