És még mindig

Megnyugodva veszem tudomásul innen-onnan, hogy a mélyen tisztelt tábortársak nagyobbik része még mindig heveny izomlázakkal küzd. Én is. Azt hittem tegnap rossz volt, de ma szerintem nem jobb, fáj ugye a comb a guggolásoktól, a marha széles hátizmom a bent pressektől, a tricepsz a fekvőtámaszoktól, az alkar meg a hajlítós-kártyatépős dolgoktól. Szóval minden rendben.

Hanem azonban viszont az nem egészen világos, hogy hogy a fenébe híztam fél kilót a táborban úgy, hogy közben a testzsír meg soha nem látott mértékre ment le, jelesül 16% lett?

Több magyarázatot is találtam:

  • a ceglédi vízben van valami
  • a ceglédi levegőben van valami
  • a crossfit hízlal 😉
  • az Alcatrazban van valami
  • az együttesen egy légtérbe összegyűlt enerdzsiben van valami

Mindenesetre az a végkövetkeztetés, hogy gyakrabban kell meglátogatni a Ceglédi Bűnbandát 🙂

A sok bátor blog- és tábortárs közben mind-mind értékelt: Bazsika beszámoló 1, 2, itten meg képek, Lacee, Misi, Juci ojjektíven és kevésbé, Manyi, Albert, Gery, Traxi és MáT, nameg persze a Zimike.

De hogy még jobb meg több legyen az öröm, Günter szaktárs is fotózott (tenkjú veriveri mács!), valamint videjók is vannak, ezeket most orvul jól belinkelem.

Edzésileg meg ma már mozogtam ám azér, 30-30 kör Indian club volt mindenből, meg szneccseltem. Rengeteget. 20 db 🙂 Utána menekülőre fogtam, mert valami embertelen mennyiségű szúnyog kezdett üldözni.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

10 responses to “És még mindig

Hozzászólás