Mocorg

Szét vagyok aprózva, annyi minden történik ám a blog mögötti oldalon, hogy alig marad energia másra, pl. írni, edzni. Szerencsére az edzés nekem terápiás jellegű, kevés dolog tudja ennyire kikapcsolni a Zagyamat, pláne, ha váratlan dolgok is összejönnek.

Tegnap letudtam a 10, 9, 8, 7, 7-et, ma jött volna a következő, de nagy bátran néztem egy maxot. Húzódzkodásról van szó amúgy 🙂

15 szépen összejött, azt se mondom, hogy nem maradt még bennem 1 összekaparható ismétlés, de jó helyen van az ott. Kicsit pihentem, majd:

  1. Military Press @32kg – 3×4,3,2,1, 2×3,2,1
  2. Front Squat @32-32kg – 5×5
  3. TPU létra @24kg – 1, @28kg – 1, @32kg – 1, @36kg – 1, @40kg – 1 (!!!!)

Teljesen nem kellett volna, de nem bírtam ellenállni és sikerült a 40-be is belehúzni egyet. Végre. Asszem az elmúlt hónap összesen közel 1000 húzódzkodása azért csak jó valamire 🙂

De most már ezer százalék, hogy új programba kezdek, kicsit alul vagyok motiválva az edzés elején, ami nem jellemző amúgy. Kicsit a célokat is felül kéne vizsgálni, mi merre hogyan miképp.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Mocorg

Vélemény, hozzászólás?

