Duplásos

PM, korrekciók, sok-sok váll- és csípőmunka

  1. Húzódzkodás – 8, 8, 7, 6, 5
  2. See-Saw Press @32-32kg – 3×3, 2, 1
  3. Goblet Squat @32kg 2×10
  4. Swing @44kg 7×15

Ez ilyen közepes féle napnak volt szánva, igazából már a húzónál kicsit elfogytam. Mindenesetre ha nyomni kell, hát nyomni kell alapon a dupla MP-ből libikóka nyomás lett, a guggolást meg visszaminimáloztam teljesen. Swing viszont jól ment, pattant, feszült, robbant, ahogy kell, de piszok jól esett.

Más.

Tegnap végre alkalmam nyílt kipróbálni az új piros-fekete Elite+-os kettlebellek 32kg-os képviselőjét, és hát… Előre bocsájtom, hogy jómagam elfogult vagyok a DD Military Grade iránt teljesen, az – nekem – tökéletes, szép, jó fogású, cserébe drága. Ezzel az újjal sincs olyan sok bajom, de hogy miért kellett a golyó mindkét oldalán “lecsapni” a logó helyét, az rejtély. Ennek köszönhetően akármelyik oldal esik a kar felé (TGU, clean, nyomás, snatch), nyom, és mivel magasabb a fül, ezért engem pl. teljesen rossz helyen. Bár azért meg bírnám szokni. Ugyanakkor swingelni tényleg egy álom, mert nem dörzsöli a kisujjamat, mint a DD (jóvanna, az se tökéletes mégse). A festés tartósságát majd az idő eldönti, én azért kíváncsi leszek a full feketére is.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

