Veriízi

Tegnap elfelejtettem megblogni, ma pótlom:

SMR, PM, SMR

  1. Húzódzkodás – 8, 7, 6, 6, 5
  2. Dupla Military Press @24-24kg – 2×10
  3. Dupla Front Squat @24-24kg – 2×10
  4. Snatch @24kg – 100

Sok-sok SMR kellett fáradt testemnek, ráadásul a szokásosnál is jobban alulmotivált voltam némi fejfájások okán. Nem szeressük a frontokat.

Viszont mára kicsattanóan jó az energiaszint, kedv is, úgyhogy picit mocorogtam, de lényegében olimpiai súlyemelés gyakorlás volt 🙂 Nem, nem ment el a maradék eszem, egyrészt néztem Dan John Utah workshop DVDjét, és akkor már miért ne, másrészt meg jó öreg seprűnyél volt az eszköz. Aztán meg előástam egy régesrégi, rozsdás rudat (10kg kb.), és azzal, próbaképp ráfűztem 2 28as bellt is egy kis deadlifthez. Tetszik a dolog, egyre jobban szeretnék egy rendes motyót. Amivel próbálkoztam: Romanian Deadlift, Snatch, Clean, Front Squat, Overhead Squat. Egész érdekesen más, mint bellel.

Mellette persze lement a szokásos húzódzkodós projekt, 8, 7, 7, 6, 5 felosztásban.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

