Könnyű nap

Baromira nehezen vettem rá magam, drága gyermekem fél6-kor kelt. Ezzel semmi baj nem lenne, ha én nem feküdtem volna kb. 6 órával előtte.

SMR, Primal Move

  1. TGU Khalos Stenos style @24kg – 3-3
  2. Húzódzkodás 7, 6, 5, 5, 4
  3. Dupla Military Press @24-24kg 3×10
  4. Dupla Front Squat @24-24kg 3×10
  5. Snatch @24kg 15:15 – 10 kör, 7esével

A snatch lehet, hogy kár volt, majdnem elkapott a gépszíj és nehéz napot csináltam a könnyűből, de idejében észbekaptam 🙂 Természetesen egyből jött, hogy ez a VO2 dolog el volt hanyagolva jópár hónapja, de most nem ezen van a hangsúly, csakazért sem engedek a kísértésnek. Csak egy picit.

A többi nem volt kihívás, a TGU meg direkt jót tesz legendásan nem jó lábemelésemnek, remélhetőleg sikerül most már fixre bevésni a szimmetrikus 2-2 pontot. A tegnapi vállfájdalom meg nyomtalanul elmúlt. Szerencsére.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

