Picigyors

Ma reggelre kicsit fájdolgált a bal vállam. Nem vészes, de azért mégiscsak, ne fájdogáljon már itt nekem. Kapott hengerrel, kenegettem kencével aztán meg bűvös Z-Health mágiával is próbálkoztam, aztán most jó.

Így némiképp változtattam a terveimen, de egy gyors testsúlyos mókára beneveztem:

Primal Move

  1. Húzódzkodás – 7, 6, 5, 4, 4
  2. Fél-fekvőtámasz – 4×15
  3. Zárt lábas guggolás – 4×20
  4. Nyújtott láb emelés – 4×20

A húzótól féltem, de nem hogy rosszabb lett volna, hanem egyenesen javult, úgyhogy belehúztam (höhö). A fekvő meg vicces, alig csinálom, aztán fejlődik.

Holnap súlyok.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

