Hevi

Olyan szinten nincs energiám már két napja, hogy már kezdek aggódni. Tegnap épp emiatt általános pihenőnapot rendeltem el magam számára, persze hólapátolást, szánkózást, hóemberépítést nem múlaszthattam el, utóbbi kettő jó móka. És persze nyílván volt Primal Move, mert az meg szimplán jól esik.

Azon is erősen gondolkodtam, hogy a nehéz nap átcsúszik szombatra, de – ismerve kiscsaládom – az nekünk mindig tiszta összevissza alakul, úgyhogy nekiveselkedtem:

Pici PM

  1. Dupla nyomás – Guggolás – Húzódzkodás létra @32-32kg – 4×1,2,3 + 1×1,2
  2. Swing @48kg – 110 – 5 perc alatt
  3. Haskerék térdről – 2×8

Reméltem, hogy meglesz az 5 sorozat, de nem. Az utolsó kettes adag már nagyon reszketősen ment, így abbafejeztem. Húzóból most is dupla mennyiségek mentek, de továbbra is valami iszonyat szánalmas, amit bemutatok ilyen téren. Közben végig azon járt az agyam, hogy kéne tartani egy kizárólag húzásos hónapot, de lehet, hogy csak menekültem volna a súlyok alól 🙂

A swing a végén azért elrendezte a fogásomat is.

Érdekes módon most viszont jobban érzem magam 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

