Nem éppen OLAD…

Ha azt gondolnánk, hogy négy-öt nap elég egy náthának vagy minek a kikúrálásához, hát nem. Még mindig tart, de legalább délután már nem nagyon kell köhögni, csak reggel a szar, de akkor legalább nagyon. Erőszint össze van meg vissza, hol majd’ szétcsattanok az enerdzsitől, hol meg magzati pózban várnám a holnapot. Mivel viszont mozogni kell, meg – mitagadás – betegebb vagyok nélküle, mint vele, így ma kicsit mocorogtam:

Primal Move, SMR

  1. TGU @28kg 3-3
  2. Deadlift @28kg 2×20
  3. Goblet Squat @28kg 2×10
  4. 20 min. AMRAP
    Military Press létra @28kg 4×1,2,3,4,5
  5. Swing @28kg – 5×10

Primal Move

Kicsit több volt, mint mostanában (időben mindenképpen), fő gyakorlatilag azonban kevesebb, de így is bőven elég volt. Ezt a hetet most már szerintem kicsit elbohóckodom, aztán meglátjuk, hogy leszek, jövő héttől új programon gondolkodom. Illetve már meg is van 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Nem éppen OLAD…

  • MáT

    Na, kíváncsian várjuk a folytatást, az új programot.

    Ez a megfázás, nátha dolog ismerős. Nemrég kerülgetett engem is, de két nap kicsit fura közérzeten, meg kicsit kaparó torkon kívül nem volt más.
    Gyanítom, hogy mindez köszönhető annak, hogy az első jelek után, megkezdtem az embertelen adag 1000mg-os C, és 2000NE-s D vitamin fogyasztását, és még foghagymaolaj tablettákat is küldtem mellé 😉 Gyanítom, hogy nem ez a legtermészetesebb védekezés, de inkább ez, mint beteg legyek!

    • efg

      MáT, én olyan brutál adag vitamint nyomtam mostanában (multi, D, C+sok gyümölcs), meg igazából korábban is, hogy szerintem ezek nélkül már beleálltam volna a földbe, de ez a cucc makacs és nem tágít. Lehet, hogy a fenntiek okán nincs igazából komoly panasz se láz, se semmi, csak olyan… szar.
      A végén még tényleg megküldöm egy kis pálinkás-mézes-fokhagymás cuccal, mert azt még nem próbáltam.

      • MáT

        úgy látszik, hogy a sok vitamintól még a fokhagymát is sikerült foGhagymának írnom 🙂

        Hát igen, én is néha azt mondom, hogy hû, bazz, mi lett volna velem, ha semmi kiegészítést, és tized ennyi gyümölcsöt ennék.
        Sajnos ez benne van a pakliban, hogy néha lerobban az ember, csak nagyon bosszantó.

        Én az ilyen megfázásos napokon a multi mellett 5-6000mg C-t, 8-10000NE D-t tolok. Vmikor 1nap alatt megszünteti a bajokat, vmikor meg mintha nem vettem volna be semmit…

Vélemény, hozzászólás?

