Sick

Még mindig az van, mint már napok óta, reggel eldugult légutak, köhögés, hogy kellemesebb legyen, ráment a fülemre is, úgyhogy kezdek süket lenni. Ami továbbra is fura, hogy emellé nem sok más tünet társul, jó, tegnap meg előtte nem kicsit le voltam gyengülve, de úgy egyébként semmi baj. Nem mintha bánnám.

Olyannyira nem lenne rossz a közérzet, hogy ma már nem bírtam magammal, pár húzódzkodás beugrott, ha nem is a program szerint, csak úgy, összevissza, kb. 5×5.

Aztán ott voltak a golyók is, egyszerűen muszáj volt rápróbálni. @32-essel nyomtam 5-5-öt, @36-al 3-2-t (a bal oldal gyengesége azért itt már kijött) éééééés @40 C&P jobbal csodaszép 1, ballal semmilyen, félúton elakadt a dolog 🙂

Ha a nyavaja nem lenne, (pihenten) szerintem a balos sincs messze, meghát klasszik katonai nyomásra se próbáltam rá ezek után, de mégis, öröm van a köbön.

 

 

 

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Sick

Vélemény, hozzászólás?

