OLAD 13. – Guggancs

Nem egészen így terveztem a mait, de a körülmények közbeszóltak.

SMR, Primal Move

  • 20 min. AMRAP
    Goblet Squat @48kg – 3
    18 kör

Primal Move

Kezdődött a reggel egy kedves ébresztéssel. Zalában viszonylag ritka a lavina, nálunk azért volt, a háztetőről megindult a hó, és ha már lúd, legyen kövér, vitte magával az ereszcsatornát is. Nem nagy a baj, visszaraktam, de akkor is, kaptya be. Meg persze megint lehetett lapátolni.

Ilyen remek hangulatú kezdés után rápróbáltam a tervszerű pistolokra, aztán nagyon (de tényleg nagyon) nem akart menni. Hagytam is a csudába, így szerez az ember sérülést, ha erőlteti amit nem kéne. Mivel elérhető közelségben viszonylag kevés bogyó van, goblet lett a dologból. Tanultam sok érdekeset 🙂 A lábaknak semmi baja, de a karom, a törzs és főleg a csukló tisztességesen elfáradt. Mindig is sejtettem, hogy a Beastes pisztolyban megtartani nehéz a bogyót, a nyílvánvaló lábmunkán kívül, és tényleg. Jó lesz erre rágyúrni kicsit.

Holnap swing.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

