OLAD 9. – Swing

Kialudtam magam.

Primal Move, Pár korrekció vállra, csípőre külön

  • 20 min. AMRAP
    Swing @48kg – 8
    24 kör + 1 időn kívül

Primal Move, SMR

Nagyon gondolkodom, hogy váltok kisebb súlyra, de egykezes swingre, mert ez – pláne kialudva – vhogy kevésnek érződik. Pedig nem tingli-tangli swingek voltak, nem is alacsonyak.
Tovább sűrítem, kevesebb pihenővel.
Vagy két 28-as.
Vagy power swing.

Majd kialakul, de holnap egész biztos húzás lesz.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “OLAD 9. – Swing

  • Sanyi, az olvasgató gyerek

    Hali!

    Idetévedve most látom, hogy jól belendültél a blogolásba és az edzésbe! Csak így tovább, tartsanak ki minél hosszabb ideig ezek a 20 perces melók, nagy motiváló erővel bírnak!

    A swingnél szerintem ráérsz másra váltani, ha a 20 perc alatt meglesz a 400… 🙂

    • efg

      Hola 🙂
      Edzésbe eddig is bele voltam lendülve, csak írni nem írtam 🙂
      Ez a 400as dolog viszont most felkeltette az érdeklődésemet 🙂

  • Sanyi, az ötletadó gyerek

    Hila!

    Na, akkor hajrá! Amúgy a standard 20/perc alapján jön ki a 400. Csak bírni kell tüdővel, háttal, combokkal és alkarral. A golyó nem fog szétesni…

    Persze, ezek a hosszú swingek már nemigen szokták teljesíteni a swing eredeti céljait (maximális robbanékonyság, gyorsaság, magasság, stb.), de egy kihívásnak mindenképp jó.

    • efg

      Hát gondoltam én, hogy vhogy így jött ki az a 400 🙂
      Csak még eddig nem merült fel, hogy ilyet is lehetne, pedig aztán miért ne.
      Szerintem az alkarom lesz itt a szűk keresztmetszet, de majd kiderül 🙂

Vélemény, hozzászólás?

