OLAD 2. – Szakít

Még csak 17 órája van 2013 és máris van poszt! PR! Meg edzés is:

Primal Move FUNdamentals

  • 20 min AMRAP
    Dupla Snatch@24-24kg 8
    12 kör

Primal Move FUNdamentals

Eredetileg óriási mellénnyel, önbizalommal telve álltam a kérdéshez, percenként 1 kör, oszt de jó lesz az nekem. Aztán rájöttem, hogy a matek már megint nem az erősségem, mert az 160 dupla snatch lenne (illetve lesz majd), amihez még bizony kicsi vagyok. Meg puhány és nem bírom a vért.

Az első 6 percben simán, tartottam a fennti tervet, aztán a hetedikben már meg kellett állni egy percet, mert az alkarom nem akarta folytatni, kicsit meggyőztem, de nem javult. Aztán a 16. percben a tenyerem is azt mondta, hogy micsoda hülyeség mán ez, és ezzel a lendülettel folytonosságát vesztette. Itt az edzés is így járt, letettem, szeretnék még a héten csinálni ezt-azt, lyukas tenyérrel meg az szar. Így is az lesz, mert a lik már meg van (kettő is), de majd feszítek. Meg lereszelgetem a veszélyes dombokat a tenyeremről. Meg neogranormon, mert az a barátom.

Holnap guggolgatni fogok, nagy valószínűséggel kevés lábon.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

