RKC – első nap

Bizony, javában dübörög a buli, szerintem kb. 90 ember nagyon jól fog aludni ma este. Meg én is.

Tegnap újravizsga (megvan :)), ma pedig korán hajnalban már kezdték megismerni a swing rejtelmeit a sok ügyes résztvevők. Így másodikra számomra rengeteg az aha-élmény, pár dolog tanítási módja változott is kicsit, roppant mód élvezem. Ennyi sokat tanulni egy nap alatt máshol szerintem nem lehet, pláne, hogy Gabi mellett aszisztálok, úgyhogy figyelek nagyon.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “RKC – első nap

  • Nagy Laci RKC

    Én meg veszettül irigy vagyok!!!!!!!!!!!!!!

  • MáT

    90?!…gyanítom, hogy nem mind magyarok, de el fog bírni ennyi embert a piac? Úgy értem, hogy már rengeteg RKC van Magyarországon, van esélye egyátalán az újaknak csoportokat szervezni?!
    A kérdésem persze lehet költői is, Ha vki ügyes marketinges vagy épp az adott városban nincs “konkurencia”, akkor lehet szerencséje.

    • efg

      Egyrészt volt jópár külhoni, másrészt sokan újravizsgáztak, mert hát a diploma 2 évig érvényes.
      Amúgy Budapesten lassan tényleg kimutatható lesz a lakosság köreiben az RKC-k százalékos aránya, de vidéken azért annyira nem nagy a sűrűség 🙂

Vélemény, hozzászólás?

