Gyakorlatoz

Tegnap elkövettem egy kis snatch, 24es bogyó VO2 módra, 15:15, 7es csapásszám, laza 20 kör. Ennyire volt idő, de nem is baj, kezdett becsúnyulni a forma, azt meg nem szeretjük. A jó, hogy a fogás nem nagyon ment el, a rossz, hogy a tüdő kezdett, de nem csoda, emberemlékezet óta nem csináltam nagyon semmi kondícionáló mókát. Leszámítva a szombatot, amiért ugye még mindig adós vagyok egy poszt-val. Este még becsúszott egy adag PM, meg csoporttal jópár lassú török, súllyal is meg anélkül is.

Ma Bádivéjt Bádibilding megint:

Primal Move, bár most csak -ocska

  1. Kézállás tartás 4×30 sec – próbáltam mellőzni a falat, amennyire lehet
  2. Pistol tartás 4×30 sec/láb – no problémo
  3. Lassú fekvőtámaszok (3 sec le, 3 sec fel, 1-1 sec fennt meg lennt) 4×10 – itt speciel volt problemo
  4. Húzódzkodás tartás 3×10 sec, +8 húzás a végére
  5. Térdemelés tartás gyűrűn 3×10 sec+15 emelés a végére
  6. 2 kör:
    Guggolásból ugrás 20
    Invertált evezés 15
    Fekvőtámasz lábemeléssel 25
    Ugráló kitörés váltott lábbal 12

A lassú fekvő a halálom, nem is ment jól. Sőt. Szarul ment, ráadásul kevés, mégis kész szenvedés lett a vége. Ugyanakkor a húzás megint jól ment.

A végén a kis “metcon” jól meghajtott, ott már kicsit visszanyertem megtépázott fekvőtámasz becsületemet, a 25-öket simán kivágtam, pedig akkor már fáradás is volt.

Hogy valami jó is legyen mára, mértem testzsírt. 13,1 lett, ami kérem új rekord, pláne, hogy a 80 kilómat jó régóta sikeresen tartom.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Gyakorlatoz

  • Nagy Laci RKC

    Milyennel mérted?
    Egyébként gratula!:-)

  • MáT

    ezt akartam én is kérdezni, hogy milyen eszközzel követted el a mérést?
    Vagy a klasszikus bör kihúz, majd tolómérövel…. :)?!

  • efg

    Urak, van nekem egy kiváló kis Omron testzsírmérőm, nem pontos, de legalább pontatlan. Viszont, mivel mindig ezzel mérek, nagyjából követhető a dolog és ha minden igaz, felfele csal.
    Az a gáz, hogy igazából megbízható testzsírmérés olcsón (!) nincs, a tolómérős móka sem igazán pontos, ezek a villanyáramos dolgok meg pláne. Amiknál vannak mindenféle nagyon brutál gépek nagyon brutál áron, amik pontosak, de ezek jellemzően klinikai használatban vannak. Bár aztán itthon is biztos van ilyen, Pesten legalábbis.
    Elvileg mondjuk az Omron is klinikai cucc, de mivel 5 mérésnél 5 eredmény, általában átlagolok 🙂

Vélemény, hozzászólás?

