Séta

Tegnap nem csak írni nem volt kedvem, edzeni sem, sikerült kb. 4 óra alvást zsákolni (saját hülyeségből mondjuk, óvastam), kevés Primal Move-on kívül másra semmi energija nem volt.

Ma se sokkal több, de azért a nekiveselkedés megtörtént.

Z-Health R Phase Full Body, Indian Club

  1. 4 kör:
    Tolódzkodás gyűrűn 8
    Húzódzkodás 6
  2. 4 kör:
    Felséta 3 – fekvőtámaszban felséta a falra kézállásig, majd vissza
    Ugráló kitörés 6-6
    Invertált evezés 10
  3. Burpee 12-8-4

A húzódzkodás olyan siralmasan ment, mint mostanában sose. De tényleg. Minden ismétlés mintha +24-el történt volna. A tolódzkodás se volt kellemes, de az inkább a gyűrű miatt, leng mint nyavaja 🙂

A többi viszont semmiségnek érződött, a burpee pláne. Viszont ez a falsétálósdi egészen érdekes gyakorlat, simán benne lenne a helye a fegyencben, kézenállásban nyomás rávezetőként.

Ezzel vége is a Bodyweight Bodybuilding rávezető blokk harmadik hetének, kezd egyre jobban tetszeni a dolog, mert jó sok hiányosságra mutat rá, ami viszont gyors fejlődést hozhat. Kíváncsi leszek, milyen hatása lesz ennek az egésznek a belles vonalra.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

One response to “Séta

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: