Pótlok

Nem volt kedvem gép elé vergődni az utóbbi napokban, úgyhogy van bőven lejegyezni való. Puskáznom kell.

/lapoz/

Áh, meg is van:

Péntek:

Semmi durva, pláne nem sok, fekvőtámasz progresszió továbbra is (3×40 döntött fekvő), sok Primal Move, némi török feláll.

Szombat:

Egész napos festés és mázolás, testedzésnek a gondolata is fárasztó. Úgyhogy naná, hogy persze, hogy volt:

  1. 5 kör:
    15 guggolás
    10 fekvő
    5 húzódzkod
  2. 60 snatch @24kg.

Majdnem crossfit, de mégse. Mivel a hó végén újra kell vizsgáznom RKCilag, lesz pár szneccselős nap minden héten. Bár a 100 azért simán bennem van, legalábbis érzésre, de jobb biztosra menni.

Vasárnap:

Náting. Gyerök a nyakba 🙂

Hétfő:

PM meg Z

  1. Kézenállás 5×30 sec
  2. Egylábas guggolás tartás alsó poz. 4x60sec
  3. Lassú fekvő (3-3-3-3sec sebesség) 15,14,13,10,8
  4. Húzódzkodás tartás felső poz. 3×30 sec
  5. Térdemelés tartás gyűrűn felső poz. 3x20sec
  6. Guggolás 50
  7. Húzódzkodás 10
  8. Fekvőtámasz 25
  9. Invertált evezés 15

Ezek az izometrikus mókák elég sokat kivettek belőlem, leszámítva a guggolásos részt, az olyan szinten könnyű volt, hogy kicseréltem egylábas verzióra. Így sem szakadtam bele. Egészen a végéig, mikor is az utolsó négy gyakorlat egyben ment, pihenők nélkül, az már kicsit kellemtelenebb volt, de nem vészesen.

Ma meg ma van, az majd külön be lesz jegyzve. Tartalmazni fog némi fekvőtámaszt meg PM-et, ez biztos 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: