Ugribugri

Délelőtt lement a kötelező fekvőtámasz adag, még mindig második lépés, 3×40 ismétlés az emelt változatból (Incline PushUp, vki megmondhatná már, mi a magyar neve, nekem angolul van meg a könyv).

Este helyett délután a testépítősdi:

  1. 4 kör, pihenő nyista:
    Guggolás 30sec
    Fekvőtámasz 30 sec
  2. Húzódzkodás (TPU mellig) 5×1,2,3 létra
  3. Térdemelés gyűrűn 2×20
  4. Swing @32kg 30 on/20 off, 5 kör, összesen 110 ismétlés

Az eleje emberes volt, így, relaxációs szünet nélkül, guggolásból 110, fekvőből 91 sikeredett röpke 4 perc alatt. Gugiból nem is vagyok nagyon elégedetlen, fekvővel annál inkább. Húzódzkodás viszont nagyon szépen ment, még a végén is szinte repültem.

Az utolsó gyakorlat ugrókötél lett volna, de már az első körben úgy bepánikolt a bal vádlim, hogy inkább becseréltem ugyanolyan beosztású swingre, hogy a kivégzés hangulat meglegyen. Bár így visszagondolva kicsit takarékon voltam, ment volna több is, több elszántsággal. Sajnálom az ugróköteles mókát, kéne gyakorolni, mert nagyon sz@rul megy, de sérülgetni meg nincs kedvem. De legalább így volt golyó 🙂

Kinéz a területre egy jó adag SMR.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Ugribugri

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: