Kényszer

Tegnap a tervezett bellezés helyett intenzív járásképtelenség, a pénteki ugrókötél megtette a hatását, vádlik teljes izomlázba roskadva. Bár ha jól meggondolom, csak a lépcsők voltak macerásak. Mindenesetre a napot inkább kerti meló, este meg grillparti és utóbbival jelentős mennyiségű szénhidrátbevitel (alkoholos és süteményes formában) tette ki. Eléggé el vagyok szokva az ilyen igénybevételtől, mert éjjel alig bírtam elaludni. Meg aztán vihar is jött, meg jég, meg ami kell. Igaz, mikor sikerült – mármint elaludni – nem is ébredtem fel, csak 10 után. Kellett.

Mára – vasárnap – pihenőnap volt a terv, de olyan mozoghatnék jött rám, hogy ihaj, és akármit mond a Terv, ha menni kell, hát menni kell. Úgy látszik, nekem ez az 1/1-es beosztás a nyerő:

ZHNWU, PM, Neutral Stance gyakorlás

  1. Air Squat 6×20
  2. PushUp – normál, öklön, egyik kéz bellen, másik kéz bellen, szűk fogással – 20,20,15,15,15
  3. Walking Lunges 100 – 4:25 sec, meg kellett állni pihenni
  4. Inverted Row On Rope – 2×15, 2×14
  5. Knee Raise On Ring  – 3×12
  6. Dupla Swing, HighPull, Clean @24-24kg 3×5,5,5

A mai genyaság a sétáló kitörés volt, vagy a fene tudja, mitől, de most a combom füstölt el, holnapra ott számítok izomlázra. A többi no problémo, fekvőtámasznál meg is lepődtem, hogy gyakorlatilag ugyanazt a mennyiséget minden fogásnemnél tudom produkálni, persze a végére fáradtam. Invertált evezésnél most kötelet használtam, egész egyszerűen mert van, meg úgyis jó fogáserőre is, mert az volt inkább a szűk keresztmetszet.

A végére egy kis belles komplex, továbbra is kerülve a fej feletti mozgást, ugyanakkor nem kímélve a fogást, három kör most bőven elég is volt.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

