Test-építés

Tegnap folytattam a fal-eltolásos projektet (3×50 Wall Pushup ujjhegyen), este csoporttal némi bellezés is becsúszott, nameg Z gyakorlás szintén. Ma viszont:

Z, PM

  1. A. Air Squat 20, 15, 10, 5
    B. PushUp 20, 15, 10, 5
  2. PullUp 5×1, 2, 3
  3. Hanging Knee Raise On Knees 2×20
  4. Ugrókötél 6x30sec on/30 sec off

Épp panaszkodni akartam, hogy ez kérem nudli, mikor eljutottam a térdemelős részig. Eredetileg ez tolódzkodón kivitelezendő, de nekem olyan nincs (még), Nej pedig nagyon rondán nézett, mikor székeken akartam. Úgyhogy maradt a gyűrű, de úgy meg sokkalsokkal nehezebb.

Utána jött az érdekes rész, ugrókötélben sose voltam májer, használtam az utóbbi években szerintem vagy 2-3x – ebben mondjuk szerepe van annak is, hogy az enyém egy decathlonos noname izé – ez a 30 másodperces móka viszont totál elfüstölte a lábamat, legalábbis a vádlit. Épp ezért ez további gyakorlásra érdemes.

A végén még lett volna egy kis futás, de hát én meg a futás… majd egyszer 🙂

Holnap szombat, kéne már egy kicsit golyózni, ma ez elmaradt.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

