Test-építés

Tegnap folytattam a fal-eltolásos projektet (3×50 Wall Pushup ujjhegyen), este csoporttal némi bellezés is becsúszott, nameg Z gyakorlás szintén. Ma viszont:

Z, PM

  1. A. Air Squat 20, 15, 10, 5
    B. PushUp 20, 15, 10, 5
  2. PullUp 5×1, 2, 3
  3. Hanging Knee Raise On Knees 2×20
  4. Ugrókötél 6x30sec on/30 sec off

Épp panaszkodni akartam, hogy ez kérem nudli, mikor eljutottam a térdemelős részig. Eredetileg ez tolódzkodón kivitelezendő, de nekem olyan nincs (még), Nej pedig nagyon rondán nézett, mikor székeken akartam. Úgyhogy maradt a gyűrű, de úgy meg sokkalsokkal nehezebb.

Utána jött az érdekes rész, ugrókötélben sose voltam májer, használtam az utóbbi években szerintem vagy 2-3x – ebben mondjuk szerepe van annak is, hogy az enyém egy decathlonos noname izé – ez a 30 másodperces móka viszont totál elfüstölte a lábamat, legalábbis a vádlit. Épp ezért ez további gyakorlásra érdemes.

A végén még lett volna egy kis futás, de hát én meg a futás… majd egyszer 🙂

Holnap szombat, kéne már egy kicsit golyózni, ma ez elmaradt.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: