Kóstoló

Természetesen még mindig nem találtam ki, mi merre hogyan meddig. Őszintén szólva még a pontos célok meghatározásával is gondban vagyok, merhátugye hiába akar az ember egyszerre 48akat nyomogatni (hármat) emberfeletti állóképességgel, tökéletesen kivitelezett fegyences mesterhatossal miközben úgy néz ki mint nem egy, de két minimum két isten, azért ennél valamivel konkrétabb fókusz kell. Annyi bizonyos, hogy a gyengeségeket szeretném első körben felszámolni, úgyhogy fekvőtámasz biztos lesz. Ehhez teljesen jókor jött Zsolti remek fekvőtámasz-progessziós leírása, erősen támaszkodni fogok az ott leírtakra.

Másik fő csapás a sok Z és mobilitás meló, teljesen rá vagyok kattanva a dologra, pusztán csak a látást célzó gyakorlatok döbbenetes változásokat eredményeznek. Mobilitás nő, régóta meglévő diszkomfort (nem fájdalom, csak diszkomfort) elillan, meg ilyenek. Félelmetes. És nagyon izgalmas.

Nem mellesleg egy gyenge pillanatomban múlt héten megvásároltam Zach Even-esh Testsúlyos testépítő programját, hamár Geoff Neupert bácsi annyira ajánlgatta, ma ki is próbáltam az intro első napot, mellé azért egy picurka bell is, merthát mégiscsak golyóagyú lennék, vagy mi.

Reggel

Z R-Phase Neutral Stance gyakorlás – 10 perc

  • Wall Pushup 3×50 – Fegyencedzés 1. lépés

Este

Z Health Neural WarmUp, pici Primal Move

  1. Air Squat 4×25
  2. PushUp 4×20
  3. Walking Lunge 4×10-10
  4. Inverted Row 4×10
  5. Knee Raise On Rings 4×10
  6. 21-15-9
  • Dupla Clean @24-24kg
  • Swing @48kg

Finom volt, főleg a vége, abba bizony rendesen bele lehet izzadni. A testsúlyos gyakorlatok érdekesek voltak, de nem túl megerőltetőek – az igazsághoz tartozik, hogy az eredeti program szerint két gyakorlatban is maxolni kéne, de ez ellenkezik az elveimmel 🙂 – de azért a fekvőtámaszból kicsit sok lesz ez így. De majd kiderül.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Kóstoló

  • Zsolti

    Kedves Efg,

    örülök, hogy tetszett! Nem volt elég a reggeli móka, maradt még szufla a tricepszeidben? 🙂 A ginnasztikában kevésbé megerőltető a maxolás, a regeneráció is gyorsabb. Azért magam is hozzád hasonlóan jártam el, ritkítom a maxokat. Lehet, hogy ez a korral jár? Zach-et mi is kedveljük, bár az utóbbi időben, hogy is mondjam… Jó lesz ez! A kevert modalitású, hibrid ezdéssel szerintem kiváló eredményeket lehet elérni. Jó példáért nem is kell a szomszédba menni, itt van nekünk mindjárt ez az orosz gyerek, valami Pavel…

    Üdv,

    – Zsolti

    • efg

      Őszinte leszek, a reggeli falpumpálást csak becsületből követtem el, nem volt a legizgalmasabb tevékenység, de szerintem így lesz ez a következő lépésnél is 🙂
      Zach-es véleményeddel egyetértek, nekem is vannak fenntartásaim. Sőt.
      Maxolgatni meg csakazért se, ismerem magam, egy ilyen ötlet napokra lemeríti a CNS-t, legalábbis az enyémet, én meg szeretek mozogni.
      Az az orosz gyerek így névről viszont valahonnan ismerős…

Vélemény, hozzászólás?

