Sérülés…

…lett volna, ha ma ragaszkodom a programhoz, de nem tettem. Sőt, mi több, váltok, nem érzem annyira, hogy folytatnom kéne. A program az elvárásokat hozta, a zizom több, sose látott erek jelentek meg különböző helyeken, meghát erőben is tett azért hozzá(m).

Hogy következőkben mi lesz, az még kicsit homályos, őszintén szólva el is vesztem kicsit a csilliárd lehetőség között. Könnyű erő, Kettlebell Muszkli, ETK, CC, Kettlebell Express, Burn, fúdesok és akkor még csak a bellhez jobban kapcsolódóakat sorolgattam. A legvalószínűbb, hogy a testsúlyos dolgok előtérbe kerülnek, emellé – kis kihagyás után – valószínűleg újabb könnyű erő program, nekem legalábbis annál jobban még semmi nem vált be. A fej feletti munkát kicsit hanyagolom, visszaolvasva a tréjningzsúrnált, több, mint egy éve mást se csinálok gyakorlatilag. Pedig vannak területek, melyek több törődést igényelnek, pl.vízszintes húzás-nyomás, meg úgy általában az egész elülső mozgáslánc, ezekre kéne koncentrálni, a gyengeségből kevésbé erős részekből erőset kovácsolni.

Ezért aztán tegnap is, ma is már kóstolgattam a fegyencet – bár egyáltalán nem biztos, hogy ez lesz – tegnap fekvőtámasz és lábemelés, ma húzódzkodás és guggolás variációk, gyárottam is magamnak kellemes kis izomlázat, ami ez esetben jó jel. Mivel a bell nekem nagy szerelem, mellé RKC Minimum, TGU @24 (5-5) és pár swing @48 (120). Nameg soksok Primal Move.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Sérülés…

  • Zsolti

    Kedves Efg,

    értem, akarom mondani nem értem. 🙂 Akarsz róla beszélni? Ha ilyen jó, akkor miért az abbahagyás? Ha visszaolvasom a bejegyzéseket, akkor mégis inkább nyűglődés. Örülök, hogy nincs baj! Kíváncsian várom a folytatást!

    Üdvözlettel,

    – Zsolti

    • efg

      Zsolti, a programmal semmi baj, velem, illetve az időbeosztásommal inkább.
      Egyszerűen sokkal több pihenésre lenne szükség egy ilyen mókához, erre pedig mostanában esély nincs, sőt. Így viszont minden alkalom veszélyessé válhat, annak meg sok értelme nincs.
      Váltunk 🙂

  • Zsolti

    Értettem! Nekem pedig sok bajom van vele… Ha nem is sok, éppen elég. Gondolok ezalatt a RoK-re. Váltani mindig izgi. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

