Szombat

Kimaradt két nap a naplózásból, természetesen csütörtökön és pénteken is mocorogtam (ha jól belegondolok, minden nap mocorgok valamennyit). Csütörtökön PM és csoporttal történő bellezős móka, tegnap meg nagyjából ugyanaz.

Tegnap lett volna a hevi nap is a dzsörkölgetésből, de amilyen kis mutyerák fáradt voltam, áttettem mára. Aztán mára még mutyerákabb és fáradtabb voltam, köszönhetően egy egész napos házépítős projektnek, de összeszedtem a kis magamat:

ZHNWU, IC

  • Clean&Jerk @32-32kg 3×2,4,6
  • Clean&Jerk @28-28kg 2×2,4,6

A fáradtság erősen érződött, becsúszott pár ismétlés amire – mitagadás – nem vagyok túl büszke, de a vége minőségileg is egész jó lett. Szerintem jól fogok aludni.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

