Csakazértis

Az úgy kezdődött, hogy pacikukit se aludtam.  Jött ez a pompázatos vihar (1), aztán meg csodálatos szúnyogokat kergettem házszerte (2), sikerült is összehozni pár pacát a plafonon fél három környékén. Aztán meg nem átallottam Balatonnál nyaraló kiscsaládom után menni, úgyhogy egész napos strandhenyélés, sörök, játszás, homokozás, pancsi, sör, a végére szerintem lett is belőle egy lightos napszúrás-féle, legalábbis fejfájás az van.

Csakhogy ma közepes nap van előirányozva. Némi tetemes mennyiségű Z segítségével közérzetileg jelentős javulás érődött el, úgyhogy az esti hűs 30 fokban már miért is ne dzsörköljön a zember:

Z-Health Neural WarmUp

  • Clean&Jerk @24-24 5×2,4,6

Az első kör végén úgy voltam, hogy na, én ezt most kösszép, de kihagyom, nem vagyok jól, melegem van, meg különben is hagyjon má’ mindenki békén. Aztán mégis. Ez az a nap volt, amikor a zember összeszorítja a fogát, és csak tolja, tolja, hogy a végére meglepődjön, milyen frankó (de tényleg) kis jerkekre képes, ráadásul hamar és gyorsan.

És már a fejfájás is elmúlt.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Csakazértis

Vélemény, hozzászólás?

