Péntek meg a többi

Folytatva az előző bejegyzést, még pénteken elkövetődött a nehéz nap az alábbiak szerint, fityiszt mutatva a hőmérőnek:

JM, IC, PM

  1. Dupla Snatch/Clean & Military Press @28-28kg 4×1,2,3,4
    Dupla Front Squat @28-28kg 4×5, létrák tetején
  2. Sumo Deadlift @28-28kg 2×20
  3. Farmer variációk @28-28, @24 3x60m – 1. farmer, 2. overhead 3. Bottom Up
  4. AbWheel On Knees 3×10

Nyomásoknál az elején még snatch, aztán a vége felé clean, de elég könnyen ment, csak óvatos voltam nyakilag.

A végén famerileg variáltam kicsit, a harmadik körben 24esre váltottam, de bottom up carry lett belőle, mermé’ ne.

A hétvége többi része meg érdektelen edzésileg, sikeresen növeltem a Balaton vízszintjét zsenge testem vízkiszorításának mértékével. Szerintem a túlparton is érezhető volt. Vagy nem.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

