Váratlan

Az úgy volt, hogy ki akartam próbálni a vadonásúj húzódzkodó övemet, ráakasztottam a 48-ast, mert ilyen vicces gyerek vagyok én.

Azóta tömör vigyor, chinup (alsó fogás) @48 1×1 pipa, állig.

Az szerintem nem rossz, már “csak” ugyanez kéne felső fogással, torokra, vagy mégjobban. A 40es ilyen módon is megvan, de az megvolt már múltkor is, erre a 48ra viszont nem számítottam. Öröm a köbön 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

7 responses to “Váratlan

  • Nagy Laci RKC

    Király vagy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)
    Ez nagyon jó!!

  • MáT

    Na, gratula, az már betyáros!…év elején én is betyáros voltam, talán egy kicsit több is, kb 2kg-val (csin áp áll alá 50kg-val), de azóta sajna közbejött egy s más… :-/ Remélem mielőbb emlékszik a testem 🙂

    • efg

      Hamar visszatérsz oda 🙂
      Amúgy a meglepő nekem az egészben az, hogy hetek óta alig-alig húzódzkodtam, jószerivel hetente 1x, akkor se nagy súllyal, csak RTK van, erre meg bumm.

  • Juci RKC

    Wow. Ennek már fele se tréfa!
    Legszívesebben persze azt mondanám, hogy “video or didn’t happen” 🙂

    • efg

      Már vártam az észrevételt, de – még – nem követnek mindenhova kamerák és nem is terveztem én, hogy ez a kísérlet sikeres lesz, úgyhogy kis türelem. Max pár év 🙂

  • Ricsi

    Gratula!
    Tök jó dolog ilyen hírekre visszatérni a blogok világába. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

