Közepes

Tegnap – a hétvégi szeminárium közvetlen hatására, illetve Misi RKC miatt 🙂 – leporoltam a Mediball ütőmet, kicsit gyakorolgattam. Olyan 1 órácskát. Fantasztikus egy dolog ám ez kérem, rendesen el találtam lazulni. Egyetlen problémám, hogy nekem ehez tényleg kell egy óra, nem tudok hamar ráhangolódni, pedig kéne. További sok-sok gyakorlás szükséges.

Ma közepes nap lett volna, és tényleg az is lett:

PM, IC, SM korrekciók

  1. Dupla Snatch & MP @24-28kg 4×1,2,3
    Dupla Front Squat @24-28 4×5, a létrák csúcsán
  2. Sumo Deadlift @24-28kg 2×20
  3. Farmer’s Walk @24-28kg 3x40m
  4. AbWheel On Knees 2×7

Kicsit azért nehezebb volt, mint a hétfő, de ez sem volt sok, közepes napnak pont jó. A végén a fegyencedzés 2-ből próbálgattam a nyújtásokat, kellemesen szétizzadva ebben a laza hűs időben. Jól is esett.

Holnap variációs nap és szerintem Mediball 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

