Hétvég

Szombaton remek társasági esemény, ismerős arcok, olyanok is, akikkel most találkoztam először, de azért ismerősek voltak 🙂 Az előadásokról sokat nem akarok írni, meg nehéz is, tanultam újat, frissítettem régit, tapasztaltam szokatlant, mondjuk Feldenkraishoz eddig élesben még nem volt szerencsém, érdekes 🙂

Tegnap már óvatlanul átfordultunk erőlködős hetekbe a robbanékony blokk után, úgyhogy ennek a szellemében:

PM, Indian Club, ASLR és SM korrekciók

  1. Dupla Snatch & MP @16-28kg 4×1,2
    Dupla Front Squat @16-28kg 4×5, a létrák tetején
  2. Sumo Deadlift @16-28kg 2×20
  3. Farmer’s Walk @16-28kg 2x40m
  4. AbWheel On Knees 2×7

Visszavettem itt is a 32-ből, de így meg valami nagyon könnyű lett az egész, ezért előre nem megfontolt szándékkal plusz egy létrafok. Így is könnyű volt, majd a nehéz napon kiderül, hogy mennyire volt rossz döntés.

Ezt itt meg Anikónak és Esztinek, két állandó utitársamnak küldeném soxeretettel, ők értik, miért:

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

One response to “Hétvég

Vélemény, hozzászólás?

