Naazé

Előbbre tettem a nehéz napot, mert holnap amúgy is az előző posztban tárgyalt társasági eseményen veszek részt, meg különben is, jobb (nem) a péntek ilyenekre, amúgy is ez a legsűrűbb napom.

Z, ASLR és SM korrekciók, Indian Club

  • Dupla Clean&Jerk @28-28 4×2,4,6

Ahogy terveztem, visszavettem az arczot 32-ről 28-ra, ellenben az előírt 3 helyett 4 létra ugrott be. Megfogadtam magamnak, hogy ha ez se megy, bizisten átváltok szpídfitneszre, vagy zumbára, még nem döntöttem el. De nem is fogom, mert ment, nem mondom, hogy lazán és könnyedén, de legalább feszesen és szépen. Úgy érzem, belefért volna egy 5. is, tehát maradt még energija. Nyomásokkal még nem tudom mi lesz, lehet, ott is inkább biztonságra megyek, különben is olyan kényelmesek ezek a 28asok.

Jut eszembe, a variációs napok blogolását teljesen sikerült mellőzni, pedig kedden és tegnap is volt némi laza mocorgás, kis (max 20) súllyal török, Armbar, windmill, goblet, ilyesmi. Még némi taktikálpuláp is befigyelt, mert hiányzik.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

