Nyaral

Most épp ezért nem volt bejegyzés, kiscsaládom bepakoltam gépjárműbe, kihasználtuk a remek (not) időjárást egy kis balatoni túrára. A tervezett hajókázásból speciel állatkert lett, de sebaj, ellenben a szállodában szerintem el fognak gondolkodni, hogy jó ötlet-e a svédasztal vacsorára, ha a vendég WD-n van. Kicsit cikinek is éreztem a harmadik repeta környékén, de vmi nagyon finoman főztek, a szakácsnak ezúton is pacsi.

A hétfői könnyű nap a fenntiek miatt elmaradt (meg mert kicsi a kocsi, és Nej is ráncolta a homlokát, mikor pakolni akartam befele a bogyót), de helyette volt egész napos gyerekcipelés nyakban, kézben, hátizsákkal, ami szerintem bőven volt annyi.

Csak persze pihenni, azt nem sikerült.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

