Dzsörkit

Tegnap – variációs nap lévén – variáltam. Semmi megszakadás, Primal Charge, SMR, TGU, Armbar, Windmill, Goblet, csupa vidám kis átmozgatós dolog, óóóóriási súllyal (12).

A mai napot már vártam, emberemlékezet óta nem csináltam Clean&Jerk-öt, legutóbb ráadásul 5 ismétlések már feladták a leckét. Ehez képest:

JM, Indian Club

  • Clean&Jerk @24-24kg 4×2,4,6

És sima ügy. Igaz, a bemelegítő-ráhangoló rész kicsit kapkodósra sikeredett, ennek köszönhetően most picit érzem a hátam. Több idő kell erre már ilyen vén fejjel, ha van idő, ha nincs 🙂 Nameg a technikán is van mit csiszolni.

Viszont a hosszú ciklus (ami tényleg gonosz dolog) remek volt, a negyedik létra már épp kezdett kellemetlen lenni, de utána jobban éreztem magam, mint előtte. Nem kicsit, nagyon.

Azért kicsit tartok a szombattól, amikor megint előkerülnek a 32-esek…

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

