Kemény

A tegnapi nap totális OFF módban volt, mármint edzésileg, csak hengerke meg Primal Move volt. Nem is akartam nagyon semmit, tudván, hogy ma un. nehéz nap következik. És tényleg.

SMR, PM, IC, Z, meg ami csak eszébe jut az embernek

  • Dupla Snatch&MP @32-32kg 3×1,2,3
  • Dupla Front Squat @32-32kg 3×5, a létrák tetején
  • Deadlift @32-32kg 2×20
  • Farmer’s Walk @32-32kg 3x40m
  • AbWheel 2×5

Nem akarok erről inkább beszélni.

Najó: szenvedős, fogösszeszorítós móka, a dupla snatch nagyon sokat kivesz belőlem, ami cleannel sima ügy, így erőlködés. Hajlok arra, hogy kicsit eltérjek a tervtől és puhamódon inkább 28-al tolom, de majd 2, vagy inkább három hét múlva kiderül. Anno a Kettlebell Muscle program is nehezen indult, aztán csak belerázódtam a közepére.

Most ballisztikus hetek jönnek, mivel már a hivatalos start előtt is hasonló mód edzegettem, kicsit sok lesz a nyomásból. 2 hét ballisztika majd visszahozza kedvem.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

6 responses to “Kemény

  • Libra

    Üdv!

    Le a kalappal, ez nagyon kemény! Dupla 32-vel snatch majd MP…!
    Ehhez mennyi a súlyod? Itt bízom egy nagyobb számban – ettől remélem kissé helyre billenni az egom 😀 , de bármennyi is legyen, ehhez igazi erő kell.

    Tibi

    • efg

      82kg körül mozgok mostanában.
      Ha nagyon fúdekemény lennék, akkor nem úgy ébredtem volna ma reggel, mint akin keresztülment egy úthenger, aztán meg rükvercbe is tette, mert élvezte a melót 🙂
      Azért hozzátenném, hogy a tényleg kemény kollégák ekkora testsúly mellett két 40essel követik el ugyanezt, sőt… van hova fejlődni, nekem ez a két 32 is már nagyon a határ.

  • Libra

    Akkor újabb gratu, mert nekem ez horror kategória, pedig 86kg vagyok és 4éve nyüstölöm a golyókat.

    Üdv!

  • Nagy Laci RKC

    Dupla 32-es Snatch???Húúúú bameg!!

  • MáT

    Pont Laci véleményére vártam… Nekem is ugyanis pont ez jutott elöször eszembe, csak nem mertem elsönek trágárkodni 🙂

  • efg

    Hát akkor köszi 🙂
    Sok csiszolni való van ezen a dupla snatches dolgon, szépségdíjas semmiképp nem lenne. Igaz, bízom benne, hogy ez változik.

Vélemény, hozzászólás?

