Még mindig gyakorol

Csütörtökön sok földönhempergés (aka. Primal Charge), pénteken detto, plussz SMR hegyek, aztán hogyhogy nem, szombat lett:

SMRPCICZJM

5 kör:

  • Dupla Front Squat @32-32 3
  • TPU+hold @24kg 3+10sec
  • Dupla Military Press @32-32 2

3 kör:

  • Swing @40kg 30
  • Toes To Bar 5
  • AbWheel 5

Utána megintcsak SMR, este a fő problémás területet (jobb tricepsz) kézzel átdolgoztam, ennek eredményeképp ezen a ponton most már 2. napja überbrutál izomlázam van, ez nem kedvezett túlságosan a vasárnapi levezető kardio-paraszt-fitnessnek, mely során ügyesen felástam a fél kertet asszonypajtási nyomás hatására. Érdekes lesz így nekilátni a hétre tervezett – főleg ballisztikus – edzésmunkának, de cserébe a végén még visszakapom a jobb karomat teljesen, most olyan 85%-os lehet.

Ezt meg az imént leltem, TSC videó. Elrettentésnek. A TPU klassz, de nyugtasson meg valaki, hogy az ilyen “snatcheket” nem számolják szabályosnak…. a klasszikus kerek hátú deadlift legalább nem a szabályok ellen van, bár nézni fáj… Nem tudom, mi történt ezzel a sráccal, régebben voltak egész érdekes dolgai. 😦

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Még mindig gyakorol

  • Juci RKC

    Harmaccor próbálkozom, de nem akar beengedni a wordpress! Már mondtam olyanokat, hogy picsa is volt benne.

    Szóval ezen a snatch-féleségen beszörnyülködtem.
    A srácnak látszólag most is vannak “érdekes” dolgai.

    • efg

      A wordpress mostanában hülye, engem se enged mindig írni, pedig aztán kontent nélkül mi lenne? Anarchia kérem, az lenne.
      A snatch meg…egyelőre nincs fennt a hivatalos TSC eredményeknél, de ha fennt lesz, én bizisten leminősítem az egész versenyt, mert ha ezt lehet, akkor mindent lehet.

Vélemény, hozzászólás?

