Gyakorol

PM, IC, SMR, FMS, Z, szokásos…

5 kör:

  • Dupla Military Press @24-24kg 5 + Dupla Front Squat folyamatában 5
  • TPU @32kg 1, fennt 10 sec tart

Snatch @32kg 5×5-5

Snatch @24kg 4×10-10

3 kör:

  • Toes To Bar 5
  • AbWheel 5

A röpke fél órás ráhangolódást röpke fél óra gyakorlás követte, szépen ment minden, pistol helyett most a bal térdemnek inkább front squathoz volt kedve. A 32-es szneccsnek úgy áltam neki, hogy na, most akkor 100, ha fene fenét eszik is, aztán továbbgondolva; jó ötlet-e még 50 pocsék minőségű ismétlés? Naugye. Kipótoltam 24-essel a maradékot.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Gyakorol

  • Nagy Laci RKC

    A 32-es TPU-t tudod tartani fönt 10 mp-ig?
    Az nagyon király!!

  • MáT

    csak nem azért könnyü a megtartás, mert ráteszed az állad a rúdra, és tulajdonképpen azzal is kapaszkodsz 🙂 ?
    Amúgy mi ez a megtartásos móka? Mi a célja? Honnan jött? Nem mintha bajom lenne vele, csak érdeklödök. Ha ez segít nekem is a húzóban, akkor miért ne…

    • efg

      Hogy honnan jött, azt már meg nem mondom, az értelme ugyanaz, mint bármilyen izometrikus edzésformának. Nőjjön a Zerő.
      Még korai lenne nagy tapasztalatokról beszámolni, de szerintem működik a dolog.

      Az állalkapaszkodós megjegyezést meg se hallottam… 🙂

      • MáT

        áhá, akkor beigazolódott a gyanum, hogy a Zerö növelése a cél… micsoda meglepetés kérem 🙂

        az állalkapaszkodós megjegyzés :):):)

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: