Gyakorlások

Beritkítottam az edzésgyakoriságot (legalábbis magamnak), jelenlegi életvitel mellé a heti 3 bőven elégnek érződik. Mellette azért minden nap van PM, meg a mellévaló rehab vonal, úgy néz ki, működik. Naszóval:

Hétfő:

SMR, PM, IC, FMS korrekciók, tiszta rövidítés a fél életem

  1. Clean&Press @32kg 3×2-2
  2. Dupla Clean&Press @24-24kg 2×5
  3. Pistol @24kg 3×3-3
  4. TPU @BW 2×5, irgalmatlan lassan
  5. Armour Building Advanced @24-24kg:
    10 Dupla Swing, 8 Dupla Clean, 4 Dupla Front Squat
    10 Dupla Swing, 6 Dupla Clean, 3 Dupla Front Squat
    10 Dupla Swing, 4 Dupla Clean, 2 Dupla Front Squat
  6. AbWheel On Knees 2×5

Armour Building Dan Johntól ered, csak felturbóztam swingekkel, így elég gyilkos, bár tettem bele 20 másodperc pihenőt a körök közé.

Szerda:

Három és kétbetűsök

  1. Pistol @16kg 2×5-5
  2. TPU @16kg 3×3
  3. 3 kör:
    Military Press @16+12kg 3-3
    Deadlift @32-32kg 5
  4. Snatch @32kg 5×5-5
  5. AbWheel On Knees 2×7
Ha már egyszer megvan a 3as váll, miért ne szneccsőljünk. Ráadásul egész jól ment, ahogy a nyomások is, meg minden, leszámítva hogy kicsit meggyötörte a tenyeremen a bőrt.
Ma csak PM meg SMR volt, holnap viszont más is várható 🙂
Advertisements

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: