Közepes

Mivel most ilyen törökölős hónap van, mára jutott a közepesnek titulált nap, pénteken majd nem lesz őszinte a mosolyom, az tuti.

Primal Charge – 3×20 perc, a nap folyamán elosztva szépen

  1. TPU @24kg 3×3
  2. TGU @24kg 5-5,4-4,3-3,2-2,1-1
  3. Deadlift @24+32kg 2×10
  4. Swing @24kg 150
  5. Farmer’s Walk @24-24kg 3x60m

Gondolkodtam, hogy a terhelést gyakorlatonként változtatom (hétfőn könnyű emez, de nehéz amaz, máskor meg fordítva), aztán belegondolva jobbnak látom egyben letudni a nehezet is, a könnyűt is, különben folyamatosas magas terhelést kapna az idegrendszer összességében, én meg ígysem alszom túl sokat. Még átgondolom párszor, merthát bigyófídbekileg meg lehet, hogy ami egy gyakorlatnál nem nyerő, a másiknál nagyon is az.

Vagy épp kezdem túlbonyolítani az egészet, nyomni köll, oszt kész 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Közepes

  • Habalin Gyula

    a terhelés változtatásával küzdöttem én is, a megváltást Dan John hozta:
    http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=5150780

    most így edzek 3x egy héten:

    TGU ERŐS
    SQUAT KÖNNYŰ
    SWING KÖZEPES

    TGU KÖZEPES
    SQUAT ERŐS
    SWING KÖNNYŰ

    TGU KÖNNYŰ
    SQUAT KÖZEPES
    SWING ERŐS

    (plusz az erős swing napon nyomások, a másik kettőn meg egy kis snatch…)

    • efg

      Szia Gyula, köszönöm a linket, ezt még nem olvastam. Igaz, mintha ez nem pont Dan John lenne, de sebaj 🙂

      Nekem sajna nem működik egy ilyen program, sajnos kevesebbet alszom, mint szeretnék, így ha minden nap szétcsapom magam vmi nehézzel, folyamatos, állandó terhelés mellett nem biztos, hogy sokáig menne. Persze ettől még lehet, hogy Neked bevállik, kíváncsi is vagyok, hogy mire jutsz vele.

  • Habalin Gyula

    szívesen!
    (Dan John írt valahol erről az edzésmódszerről, az ő linkjét követtem, úgy találtam meg! figyelmetlen voltam…)
    én is kíváncsi vagyok, igyekszem nem szétcsapatni magam a nehéz gyakorlattal, nem mindig sikerül, pedig hosszú távon jobban járok, ha nem lépem túl a határt…
    majd tudósítok!

Vélemény, hozzászólás?

