No good

Tegnap tüntetőleg nem csináltam semmit, mert olyanom volt. Ellenben betoltam este egy családi pizzát egyedül, klassz rátéttel meg minden, finom is volt, mégis, ilyen mennyiségű szénhidrátot nagy hirtelen nehezen tolerál a szervezetem 🙂 Elszoktam tőle, na.

Ma:

Primal Charge – 10 perc

  1. TPU @32kg 6×1
  2. Military Press @32kg 2×2-2
  3. Clean&Press @24kg 2×1,2,3,4-1,2,3,4
  4. TRX Pistol 2×20
  5. TRX Atomic Pushup 2×20
  6. Swing @32kg 120

A nyomás ilyen irgalmatlan nemjól rég ment, kicsit el is sikerült kenődni. Mivel a 32-es egy merő küzdelem volt, én meg gyakorolni akarok, nem küzködni, visszavettem 24-re, abból is létrára, mert miért ne. Sőt, már olyan is megfordult a fejemben, hogy totál vissza kéne menni az alapokhoz, mert ez így nagyon nem klassz. Aztán megvígasztalódtam gyorsan, merthát a TPU meg stabil a 32-essel, pedig az se volt olyan egyértelmű dolog még nemrég.

Vagy lehet, hogy kicsit többet kellene aludnom?

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

