Megint a 32es

Most kell gyorsan leblogni a múlt napokat, mert megint kerülget a kevésbé írhatnék vírus. Vagy mi.

Szóval ott tartottam, hogy vasárnap, akkor csak laza PC, meg SMR, hívhatjuk pihenésnek.

Tegnap – ami hétfőnek nevezendő  – időm maradt edzeni zéró, úgyhogy bekéretőztem a haladó csoport edzésére és mivel én tartom, ezért muszáj volt beengedniük 🙂 Hogy pontosan mi volt, az hétpecsétes titok (nem), de összesítve azért leírom:

Elkövetődött:

10 perc Primal Charge, 9-9 TGU, 150 Goblet Squat, 25-25 Military Press, 25-25 snatch, 25-25 Clean, 300 Swing, 100 fekvőtámasz, jómagam 16kg-al dolgoztam, mert az jutott

Ma – ami a továbbiakban un. “kedd”-ként fog bevonulni a köztudatba:

Primal Charge – 10 perc

  1. TPU @32kg 6×1
  2. Clean & Press @32 5×2-2, köztük 3 HSPU
  3. Dupla Front Squat @24-24 2×10
  4. Snatch @32kg 6×5-5
  5. TRX Atomic PushUp 4×15
  6. AbWheel On Knees 2×10

Ma valamiért erősen nem volt kedvem edzeni, de hát ha menni kell, menni kell, aztán ahogy az már lenni szokott, nagyon jól eső dolog lett belőle. A húzódzkodást eredetileg 8kg-al akartam csak, de olyan könnyen ment, gondoltam rápróbálok a 32-esre, s lőn. Akkor már a nyomás is menjen azzal, s lőn. Itt valami hülye ötlettől vezérelve felmerült, hogy szneccsőnék is egy kicsit, s lőn. Hagytam bőven tartalékot azért, de meglepően könnyen ment.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Megint a 32es

  • Noémi

    hogy lehet lenyomni 150 goublet anélkül, hogy szétunnád magad? Mer’ a swingek közben lehet elmélkedni, hogy ‘mi lenne, ha nekidobnám a bellt az ablaknak/ajtónak/zongorának/monitornak?’ Nade egy goblet-nél?

    • efg

      Ez összesítés volt, nem egyben ment ennyi goblet 🙂
      A többi befurakodott közéjük, remekül lehet például közben swingelni, vagy fekvőtámaszozni, meg ilyesmi.

  • Noémi

    ja, jó, akkor megnyugodtam 😀

Vélemény, hozzászólás?

