15

Eredetileg kicsit más címet szántam ennek a bejegyzésnek, de a fene se akar negatív lenni, pláne holmi kevésbé jól sikerült vörkáutok miatt. Meg egyébként is, azóta megint kék az ég, zöld a fű, a nap is sütött, sétáltunk is családilag, szóval minden nájsz.

Tegnap:

Primal Charge  – 10 perc

  1. TPU @24 5×2
  2. Stacked Press @16+12kg 3×3-3
    – szünet, majd önmagam meggondolása, kell-e ez nekem, miért nem alszom mondjuk, ilyesmi
  3. Military Press @24 2×5-5, közben TPU @BW
  4. Swing @40 80

A szünet oka, hogy a jobb karom olyan szinten benyilalt, hogy majdnem leejtettem a súly(oka)t. Ennek a fele se tréfa, amióta a múltkor meghúztam kicsit a hátam, azóta éreztem, hogy nem 100% a jobbos, de – gondoltam balgán – okosan odafigyelve nagy baj nem lehet, legfeljebb sunyiban elmúl. Hát nem. A szünetben jelentős mennyiségű henger és mobilizációs gyakorlat, lazítás meg minden, aztán óvatos nyomkodás, nagyjából zéró gonddal.

De azért a ma délelőtt egy jó órát korrekcióztam + SMR, utóbbi külön élmény, mikor az ember 2,5 éves lánygyermeke hengeren fetrengés közben mászik apára, mert az milyen vicces. Végülis tényleg. Mindenesetre a fájdalmat okozó problem jelentős részét sikerült megszerelni, ami jó. De még nem 100%, úgyhogy óvatos duhaj leszek a továbbiakban, legalábbis a kényes területeken.

Ezért aztán ma:

PC – 10 perc

  1. Military Press @24 2×5-5, előtte Hand Stand Push Up falnál 3
  2. TPU @12kg 2×5-5
  3. Pistol @24kg 3×3-3
  4. Swing @32kg 5×15
  5. TRX Atomic PushUp 5×15
  6. AbWheel On Knees 2×10

A HSPU nyomás előtt _nagyon_ remek ötlet, egyből dolgozik a latissimus, a továbbiakban sztem ez marad.

Ja, és a cím…íme egy kis vörkáut, küldeném mindenkinek aki szereti:

15 Swing, 15 Goblet Squat, 15 fekvőtámasz, 15 perc alatt ahány kör megy. Hajrá! 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

