Napok krónikái

Még csütörtökön volt pár mocorgás, úgymint atomic pushup hegyek (sokszor sok), meg este a kanizsai csoportba is beálltam pár duplagolyós gyakorlat erejéig, plusz PC, ami mindig a bemelegítés része.

Tegnap sok tervezett mocorgás nem volt, a reggeli fekvőtámasz adagomat letudtam, aztán kis meló, majd Pestre mentem Primal Charge frissítő szemináriumra, ami – szokás szerint – remek volt. Rengeteg újdonság került rendszerbe, sok dolog máshogy van, egyre letisztultabb, logikusabb az egész. Nem mellesleg szerénytelen személyem is jobban átlátja kicsit a miérteket, ha már a hogyanok nagyjából világosabbak is. Ismételten megállapíthattam, hogy mindig minden mindennel összefügg, ettől olyan izgalmas ez az egész dolog. Nyílván egy ilyen esemény mozgással, gurulással jár, úgyhogy a napi mozgásadagom is megvolt. Valamennyire fejlődök azért, mert már nem megoldhatatlan pár nehezebb gyakorlat sem. A jelenlévő hárombetűsök magas számának köszönhetően a hangulat is megvolt, nem voltunk szomorúak.

Mondtam már, hogy szeretem ezt a társaságot?

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

