Roppant kellemetlen

A tegnapi TRX esemény tök jó kis rendezvény lett, Andi és csapata remeket alkotott, szerénytelenségem kevésbé 😦

A 31. atomic pushupnál sikeresen elkövettem azt a hibát, amit mindig, minden órán legalább ezerszer elmondok, hogy ne és egy óvatlan pillanatban elment a derékból a tartás, majd fájdalmas arcal elnyúltam a padlón.

A legjobb, mikor a hülyeség kellő kitartással párosul, így egy kis idő múlva nekiestem mégegyszer, eredmény ugyanaz, így a tegnapi és a mai nap túlnyomó részét hengeren fetrengéssel töltöttem a tanulságok levonásával. Valami nem okés deréktájon, nem feszítek eléggé, karból, vállból, erőből hiába bírom, ha megtörik a dolog – illetve hát én – középen. Ráadásul a többi feladat (invertált evezés és egylábas guggolások) sem lenne teljesíthetetlen 😦

Hadd ne mondjam, milyen szinten voltam, vagyok elkenődve, de innen lesz szép nyerni. Ráadásul most jól felhúztam magam, úgyhogy motivációból nincs is hiány. A mindenségit neki.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Roppant kellemetlen

  • Noémi

    ó 😦
    Amúgy szerintem a felhúzás, bedühödés a legjobb motiváció 😀

  • Tiekuanyin

    énnemaggód. Te kimérged, észrevesz ez csak egy fal volt,amit kettedszere átugor,uff 🙂

  • efg

    Annyiban jól is jött ez az egész, hogy rávilágított pár gyengeségre, ami eddig fel se tűnt. Úgyhogy most ezerszeresen fel vagyok húzva, de különben is, unalmas lenne az élet, ha nem kellene néha megszenvedni pár dologért.

Vélemény, hozzászólás?

